سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید کامپوزیت متحرک دندان شیراز مشهد کل ایران

ما در این وبلاگ باحال انواع راهای زیبایی ارزان دندان را توضیح خواهیم داد تا همه بتوانند دندان زیبایی داشته باشند سایت با تجربه بیش از چند سال سابق در زمینه کامپوزیت متحرک یکی از معتبرترین وبلاگ های شناخته شده در سطح ایران است.
صفحه خانگی پارسی یار درباره

ایا میدانید اسنپ اسمایل یا لمینت متحرک نیازی به تراشیدن ندارد

    نظر

توضیحات کامل لمینت متحرک دندان Snap An Smile چیست و ایا خوبه وقتی فردی یک یا چند دندان خود را از دست می دهد ، می تواند با مشکلات مختلفی روبرو شود. به این ترتیب ممکن است فرد اعتماد به نفس در طراحی لبخند را از دست خواهد داد و با مشکلات خاصی در ارتباط با صحبت کردن و خوردن برخی غذاها روبرو شود. در حقیقت ، پروتزها ابزار سفارشی برای جایگزینی دندانهای از دست رفته و بازیابی شکل و عملکرد طبیعی دندانها در حفره دهان هستند.در گذشته فقط یک یا دو روش سنتی در طراحی لبخند افراد نقش داشته است ، اما خوشبختانه امروزه دندانپزشکی زیبایی ترفندهای شگفت انگیز متنوعی را برای طراحی دندان و زیبایی صورت ارائه می دهد.

 

 

ایا میدانید اسنپ اسمایل یا لمینت متحرک نیازی به تراشیدن ندارد

 



برخی از بیماران می خواهند طراحی دندان و زیبایی صورت آنها فقط به ایجاد دندانهای کاملاً متقارن معطوف باشد. این ممکن است برای همه بیماران مناسب نباشد و در واقع عوارض جانبی داشته باشد. در حقیقت ، متخصصان ارتودنسی قبل از اینکه ابتدا از سلامت دهان و دندان خود مراقبت کنند ، صورت شما را کاملاً ارزیابی می کنند و لبخند شما را مدل می کنند. سپس با از بین بردن ناهنجاری های دهان ، دندان و فک و بازگشت آن به حالت استاندارد ، نه تنها سلامتی بیمار را فراهم می کند ، بلکه یک طرح لبخند زیبا و چهره ای زیبا را فراهم می کند.با Snap on Smile لبخند زیبایی طراحی کنید


لمینت متحرک دندان اسنپ اسمایل سو اسمایل ترو اسمایل چیست و ایا خوبه



از اسنپ اسمایل برای لبخند زیبا استفاده کنید :

کامپوزیت موقت ابزارهای دندانپزشکی است که روی دندان ها محکم می شوند. پزشک شما دندان های شما را بررسی می کند و اسنپ دقیقاً لبخند بر روی دندان های شما می نشاند. Snap on Smile باعث تغییر شکل دندان ها ، شکاف بین دندان ها و لکه های مینای دندان می شود.این ابزارهای دندانی می توانند اهداف مختلفی داشته باشند و این هدف به نیاز شما بستگی خواهد داشت. هدف بهبود فرم دندان ها و استفاده از آنها به عنوان پروتز یا کاشت موقتی (فاصله قبل از کاشت دائمی) است. 



لمینت متحرک دندان Snap An Smile


Snap An Smile برای چه کسانی مناسب است:


این پلاک ابزاری موقتی است. شما به یک مهمانی دعوت شده اید ، آخر هفته یک مصاحبه مهم شغلی انجام داده اید ، یک عروسی یا تولد دیگری در پیش دارید یا در پایان ماه یک قرار مهم دارید. به نظر خوب میاد. خوش به حالت 
این پلاک متحرک می تواند یک درمان مقرون به صرفه برای افرادی باشد که به هر دلیلی دندان خود را از دست داده اند یا از رنگ دندان خود راضی نیستند.



مناسب قالب گیری برای تک دندان :

از روکش متحرک دندان  به طور معمول برای اصلاح نقایص مانند ترک یا پر شدن دندان استفاده می شود ، اما همچنین می توان از لمینت متحرک دندان برای اصلاح کجی دندان های جزئی یا پر کردن شکاف های کوچک بین دندان های برش استفاده کرد. ترو اسمایل  نسبت به انواع چینی قیمت کمتری دارند  این درمان معمولاً در یک جلسه انجام می شود. البته نتیجه نهایی به خوبی روکش سرامیکی نیست و مقاومت کمتری در برابر لکه ها و تغییر رنگ دارد.لمینت متحرک دندان سرامیکی معمولاً گرانترین انتخاب روکش است ، اما ارزش آن را دارد که ارزش آن را بخرید زیرا تأثیر خاصی در زیبایی لبخند بیمار دارد. لمینت متحرک دندان های سرامیکی متناسب با شکل و رنگ دندان هر بیمار هستند. این نوع روکش در برابر لک مقاوم است ، یک راه حل ایده آل برای ترک ، لب پر شدن یا تغییر رنگ شدید دندان است و دوام آن معمولاً بسیار بیشتر از انواع دیگر لمینت متحرک دندان ها است.



لمینت متحرک دندان Snap An Smile


لمینت متحرک دندان فوری :


روکش های فوری را می توان مرز بین کامپوزیت ها و لمینت متحرک دندان های سرامیکی دانست. دندانپزشکان به جای دندانهای آماده ، روکش های خارج از قفسه را روی دندانهای شما قرار می دهند. لمینت متحرک دندان های فوری به راحتی لک نمی شوند اما به اندازه لمینت متحرک دندان های سرامیکی دوام ندارند.


لمینت متحرک دندان Snap An Smile



مزایای لمینت متحرک دندان دندان:

از آنجا که لمینت متحرک دندان ها به صورت جداگانه ساخته می شوند ، تشخیص بین لمینت متحرک دندان ها و دندان های واقعی غیرممکن است. برخلاف دندان های طبیعی ، در هنگام تماس با چای و قهوه ، لمینت متحرک دندان لک نمی زند زیرا از تکنولوژی پیشرفته برای ساخت مواد استفاده می شود. دندان شما را آنقدر سفید می کند که حتی تیره ترین لکه ها را نیز بپوشاند. حتی سخت ترین لکه هایی که در برابر سایر فرآیندهای سفید کننده مقاومت دارند نیز سفید می شوند.



معایب لمینت متحرک دندان دندان


معایب لمینت متحرک دندان دندان:

ایجاد لمینت متحرک دندان دندان گیر زمان بر است و نصب لمینت متحرک دندان حداقل یک هفته به تأخیر می افتد. اگر پزشک لمینت متحرک دندان را به خوبی نصب کند و عوامل آسیب رسان بر روی دندان را از بین ببرد یا از بین ببرد ، بیمار می تواند از لمینت متحرک دندان مانند یک دندان طبیعی استفاده کند. ورقه ورقه ها با وجود مقاومت زیاد می توانند گاهاً شکننده باشند.همانطور که نباید خیلی روی دندانهای اصلی فشار دهید ، نباید روی لمینت متحرک دندان را نیز فشار دهید. به عنوان مثال ، شما نباید ناخن های خود را بجوید ، یخ بخورید ، یا درب بطری های باز را با دندان های خود بجوید.


با تولید لمینت متحرک دندان های متحرک دندان ، که روکش هستند و مانند کامپوزیت های متحرک پوششی هستند ، دیگر نگران ظاهر نامطلوب دندان های خود نخواهید بود. اگر دندان به دلیل ضربه یا تصادف دچار شکستگی ، قطع یا درمان بیش از حد دندان شود ، می توان از فناوری های جدیدتر مانند لمینت متحرک دندان متحرک استفاده کرد. لمینت متحرک دندان متحرک به عنوان روکش دندان عمل می کند و به شما اجازه می دهد از لبخندی سفید و زیبا لذت ببرید. لمینت متحرک دندان تن جومه دو فک متحرک دندانپزشکی دقیقاً مانند لمینت متحرک دندان های ثابت کار می کنند با این تفاوت که در صورت لزوم می توان آنها را از بین برد. روش تولید و مواد لمینت متحرک دندان متحرک امکان تولید یک لمینت متحرک دندان متحرک از دندان های آن شخص را با توجه به بودجه و شرایط دندان هر فرد فراهم کرده و امکان نصب بدون دردسر بر روی دندان را فراهم می آورد.


لمینت متحرک دندان های متحرک هزینه کمتری دارند اما نحوه استفاده از آنها و معایب یا عوارض جانب لمینت متحرک دندان های متحرک از عمده نگرانی های کاربران است و در بخش بعدی بررسی می شود.لمینت متحرک دندان های دندان (که به آنها لمینت متحرک دندان های سرامیکی ، روکش های سرامیکی نیز گفته می شود) پوسته های نازکی هستند که برای نیازهای هر شخص طراحی شده اند و از مواد رنگ دندان برای ساخت و ساز استفاده می شود. این فلس ها در جلوی دندان ها نصب می شوند تا با تغییر رنگ ، شکل ، اندازه و طول دندان ها جلوه زیبایی به آنها بدهند.بر خلاف تصور رایج ، برای ساخت لمینت متحرک دندان سرامیکی همیشه بریدن دندان ضروری نیست و با روش درمانی صحیح که توسط دندانپزشک حرفه ای انتخاب شده ، می توان آماده سازی های ساده ای انجام داد تا لمینت متحرک دندان بتواند بدون آسیب رساندن به بافت طبیعی ته نشین شود.


لمینت متحرک دندان Snap An Smile


آیا لمینت متحرک دندان به دندان های طبیعی آسیب می رساند:


خیر ، اگر دندانپزشک شما متخصص ترمیم و زیبایی باشد و تجربه کافی در این زمینه داشته باشد ، دندان های طبیعی شما آسیب نمی بینند. قبل از شروع مراحل لمینیت ، دندانپزشک یک طرح کلی از فک و دهان شما را تجویز می کند و دندان های شما را کاملاً معاینه می کند تا از سالم بودن و مناسب بودن برای لمینیت مطمئن شود. اگر پزشک تشخیص دهد که لمینت متحرک دندان برای شما مناسب نیست ، گزینه های دیگری مانند روکش کامپوزیت ، چسباندن ، ارتودنسی ، سفید یا تراشیدن دندان های شما در دسترس است.نکته مهم داشتن اطلاعات کافی در مورد همه این گزینه ها است تا بتوانید تصمیمات بهتری بگیرید.


مزایای لمینت متحرک دندان



ایا لمینت متحرک بعد استفاده قابل تشخصی هستند :


از آنجا که لمینت متحرک دندان بصورت جداگانه و مشابه دندانهای هر فرد ساخته می شود ، از ماده ای پیشرفته در برابر لکه های چای ساخته می شود و تقریباً از دندانهای طبیعی به سادگی قابل تشخیص نیست. در مقابل قهوه و دخانیات تحمل می کند و به سادگی تیره نمیشوند .لمینت متحرک دندان قادر به سفیدترین تیرگی دندان هایی است که در مقابل سایر روش های سفید کردن نیز مقاومت کرده اند


لمینت متحرک دندان اسنپ اسمایل



معایب لمینت متحرک دندان دندان:


ساخت لمینت متحرک دندان های سرامیکی در آزمایشگاه زمان بر است و حداقل یک هفته مراحل لمینیت را به تأخیر می اندازد.هنگامی که لمینت متحرک دندان به درستی نصب شد و عوامل شکستن دندان محدود یا برداشته شدند ، بیمار باید بتواند از لمینت متحرک دندان مانند یک دندان طبیعی استفاده کند. با وجود مقاومت بالا ، در بعضی مواقع می تواند شکننده باشد.شما نباید لمینت متحرک دندان را فشار دهید ، زیرا باید از فشار بیش از حد به دندان های طبیعی خود جلوگیری کنید. به عنوان مثال ، ناخن های خود را نخورید ، یخ نجوید و یا یک بطری نوشابه با لمینت متحرک دندان باز نکنید.



نگهداری و مراقبت از اسنپ اسمایل:


نگهداری از لمینت متحرک دندان های دندان بسیار آسان است و دقیقاً مانند دندان های طبیعی برای تمیز نگه داشتن آنها باید مرتبا مسواک زده و از نخ دندان استفاده شود. دندانپزشکان معمولاً استفاده از خمیر دندان حاوی فلوراید و جلوگیری از ایجاد حفره را توصیه می کنند.برای بررسی عملکرد ورقه ورقه و پاسخ دهانی باید یک هفته پس از نصب مجدداً به دندانپزشک مراجعه کنید. حتی اگر مشکلی در مورد لمینت متحرک دندان وجود نداشته باشد ، باید بعد از یک هفته با پزشک خود مشورت کنید تا سلامت دهان و دندان خود را بررسی کنید.اگر عادت دارید دندان های خود را ساییده یا خرد کنید ، دندانپزشک می تواند یک محافظ دندان تهیه کند تا با گاز گرفتن محافظ در هنگام خواب از آسیب دیدن لمینت متحرک دندان جلوگیری کند.



اشخاصی که دندان های سالم دارند نباید از لمینت متحرک استفاده نماییند:

زیرا این روش یک لایه نازک از دندان را از بین می برد و اگر پزشک شما تخصص کافی نداشته باشد ، از مزایای این روش بیشتر خواهد بود. استفاده از لمینت متحرک دندان نیاز به بهداشت و مراقبت ویژه دارد. اگر مسواک زدن روزانه را به تعویق بیندازید ، لمینت متحرک دندان انتخاب خوبی نیست. با استفاده از این روش دندان های شما بسیار زیبا هستند اما برای افزایش طول عمر آنها به مراقبت های لازم منظم نیاز دارید.تعیین دندان های کج نیاز به ارزیابی ویژه ای از سوی متخصص دارد ، بنابراین همیشه اطمینان خاطر به پزشک می رسد. با استفاده از یک لمینت متحرک دندان ، می توانید تغییرات را به مرور مشاهده کنید ، حتی اگر شکل دندان های شما تا حدودی تغییر کند. به همین دلیل ، از همان ابتدا ، روش اصولی را برای این منظور دنبال کنید.



مهمترین معایب لمینت متحرک دندان برای دندانهای نامرتب عبارتند از:

پس از چسباندن ، رنگ و شکل قابل تغییر نیست.
پول زیادی داده می شود
در صورت خراب شدن ، باید جایگزین شود
اگر بیش از حد اصلاح کنید ، ورقه ورقه می تواند سریعتر از بین برود.
هیچ تأثیری بر روی دندان های پوسیده و یا پرکردگی های قدیمی ندارد.
اگر دندان های شما ترک کوچک دارد ، می توانید از لمینت متحرک دندان در این حالت استفاده کنید ، زیرا روش های دیگر برای درمان ترک های کوچک مناسب نیستند. در ابتدا ، این روش برای پرداختن به این مسائل توسعه داده شد ، اما طولانی تر شدن دوره درمان ، گزینه های بهره مندی را تا جایی گسترش داده است که افراد تمایل به استفاده از لمینت متحرک دندان برای دندان های نامنظم دارند. در این حالت دندان های کج ترمیم نمی شوند اما با این روش پوشش مطلوبی ایجاد می شود که شکل دندان ها را تغییر می دهد. نیازی به گفتن نیست که هرگونه کجی با لمینت متحرک دندان قابل کنترل نیست.



بسیاری از شما تبلیغات SnapSmile را دیده یا شنیده اید:

Snap An Smile Tooth یک پلاک متحرک تازه اختراع شده است که می تواند لبخند شما را در عرض چند دقیقه برگرداند. بسیاری از افراد توانایی تهیه درمان های زیبایی و گران قیمت مانند لمینت و کامپوزیت دندان را ندارند و از طرف دیگر ، آنها می خواهند هنگام حضور در یک مراسم ، مهمانی یا قرار کاری دندان هایشان زیبا به نظر برسد.


تمیز کردن لمینت ترو اسمایل:


برای تمیز کردن این پوشش ابتدا باید آن را از دهان خود خارج کنید و سپس با آب بشویید. سپس با مسواک نرم و صابون مایع کاملاً بشویید. استفاده از خمیردندان توصیه نمی شود. زیرا ذرات ساینده دارد و می تواند روی دندان را خراش دهد.Snap Smile یک درمان موقت است ، بنابراین اگر به دنبال یک درمان کامل و دائمی هستید ، از این روش درمانی صرف نظر کنید. و از لمینت دندان یا درمان کامپوزیت دندان استفاده کنید. همچنین می توانید از طراحی خط لبخند دیجیتالی با استفاده از جدیدترین فناوری روز دنیا استفاده کنید. به طور کلی ، اصلاح رنگ دندان تنها با بلیچینگ ، اصلاح شکل و رنگ دندان با استفاده از کامپوزیت یا روکش های لمینیت و اصلاح مشکلات شدید دندان با ارتودنسی امکان پذیر است. دندانهای از دست رفته با روکش (دندان مصنوعی) و ایمپلنت جایگزین می شوند.


ترفند های بهتر قلاب گیری کردن لمینت متحرک دندان :

اگر لمینت متحرک خمیر دیر نرم شد لیوان اب را در داخل قابلمه اب جوش قرار دهید همانند زمانی که تخم مرغ اب پز را قرار میدهید . بعد پایان قالب گیری حتما باید دستی قالب را از نظر ظاهر خودتان شکل بدهید مثلا اگر اضافه های خمیر بیرون زد یا در هنگام قرار دادن در فک اضافات اذیتتون کرد حتما با قیچی ایراد ها را رفع نمایید و حتما خط بین دادن ایجاد شود.






جمع بندی :

لمینت متحرک دندان همانند کامپوزیت یا سرامیک هستند البته تفاوت زیادی از نظر قیمت و کیفیت دارند اگر دقت نمایید لمینت موقت یک پارچه روی دندان شما قرار میگیرد اماد لمینت سرامیکی یا کامپوزیت جدا جدا روی دندان چسب داده میشوند و طبیعتا از انجایی که متحرک است کمی استفاده از ان را سخت میکند که به مرور عادت خواهید کرد.


5 مارک انواع لمینت دندان ثابت و متحرک را بهتر بشناسید

    نظر

هیچ میداندی گوگولی های من عدم تقارن یا از بین رفتن رنگ طبیعی دندان ها به طور کلی از نظر ظاهری آزاردهنده است و می تواند اعتماد به نفس فرد را تحت تاثیر قرار دهد. بسیاری از افراد برای بازیابی رنگ و شکل دندان های خود به دندانپزشک مراجعه می کنند. بر این اساس، دندانپزشکان اغلب از روش های خاصی مانند انواع روش های پوشش ترمیمی، لمینت ها و کامپوزیت های دندانی برای بازگرداندن رنگ و زیبایی دندان ها به حالت اولیه استفاده می کنند. این روش ها به بهبود ظاهر و اعتماد به نفس فرد کمک می کند و دندان های سالم تر و لبخندی زیبا را به ارمغان می آورد.به عبارت دیگر لمینت دندان یک روش ترمیمی و پروتزی در دندانپزشکی است که ظاهر دندان ها را برای زیباتر شدن تغییر می دهد 


 


5 مارک انواع لمینت دندان ثابت و متحرک را بهتر بشناسید

 

 



بهترین برند لمینت دندان :


  • ونیرهای MAC که روی دندان ها قرار می گیرند یکی از بهترین برندهای لمینت دندان هستند. این محصول تولید کالیفرنیا بوده و ظاهری طبیعی و زیبا دارد و بسیار بادوام است و به دلیل استفاده از پرسلن سرامیکی نسبت به سایر لمینت ها استحکام بیشتری دارد. در واقع می توان گفت بهترین نوع لمینت سرامیکی است.
  • لومینرز یکی از برندهای محبوب آمریکایی است که به سادگی روی دندان شما می چسبد. این نوع بسیار نازکتر از ونیرهای سنتی است و در بین انواع لمینت دندان گزینه ای مقرون به صرفه محسوب می شود. این برند در بین هنرمندان هالیوود بسیار محبوب است و بسیار مورد توجه قرار گرفته است. اگرچه چراغ ها از سرامیک فنی ساخته شده اند، اما نیاز به مراقبت بیشتری دارند.
  • برند Vivadent: این برند نه تنها دندان مصنوعی بلکه برندهای مختلف لمینت و چینی کامپوزیت دندان را تولید می کند و به عنوان یکی از برندهای معروف در زمینه ابزار ترمیم دندان شناخته می شود.
  • لمینت های برند Dentsply Sirona: برند لمینت و کامپوزیت دندان Sirona یکی از برندهای مورد اعتمادی است که نقش مهمی در صنعت دندانپزشکی دارد و محصولات ترمیمی دندان با شعبه های فراوان در سراسر دنیا تولید می کند.
  • برند لمینت کولزر: لمینت ها و پرسلن های کامپوزیت دندان با نام تجاری کولزر مورد تایید دندانپزشک بوده و در بسیاری از کلینیک ها و مراکز دندانپزشکی مورد استفاده قرار می گیرد.
  • لمینت ایمکس لمینت ایمکس نیز یکی از برندهای محبوب با ویژگی های باکیفیت است. این نوع ظاهری بسیار طبیعی و استحکام عالی دارد که توسط بسیاری از دندانپزشکان توصیه شده است.


 

 



 لمینت دندان متحرک چی دارد که همه عاشق آن هستند :

روکش‌های متحرک دندان جایگزینی موقت و غیر دائمی برای لمینت‌های ثابت دندان برای اصلاح شکل دندان‌ها هستند. این نوع لمینت ها معمولاً از مواد پلاستیکی و پلیمری ساخته می شوند و برای بهبود ظاهر آن ها روی دندان ها قرار می گیرند. در مقایسه با روکش های ثابت و متحرک دندان، جایگزینی موقت و غیر دائمی برای اصلاح فرم دندان ها هستند. این نوع لمینت ها معمولاً از مواد پلاستیکی و پلیمری ساخته می شوند و برای بهبود ظاهر آن ها روی دندان ها قرار می گیرند.


 این نوع لمینت به صورت موقت روی دندان قرار می گیرد و به راحتی قابل برداشتن و نصب می باشد. این به افراد اجازه می دهد تا برای مدت محدودی به تغییراتی در ظاهر دندان های خود دست یابند.روکش های متحرک دندان معمولاً بر اساس نیازها و ترجیحات مشتری سفارشی ساخته می شوند. این به افراد اجازه می دهد تا شکل دندان های خود را به دلخواه تغییر دهند.      مناسب برای مواقع خاص: دندان های لمینت متحرک به عنوان یک راه حل موقت برای سفرهای خاص، عکس های خاص یا رویدادهای خاص و غیره استفاده می شود.این نوع لمینت ها معمولاً از لمینت های دندان دائمی ارزان تر هستند.نکته مهم این است که روکش های متحرک دندان به طور کلی یک راه حل موقت برای موارد خاص در نظر گرفته می شود و نباید جایگزین دائمی برای درمان ارتودنسی در نظر گرفته شود. علاوه بر این، اگر از لمینت دندان متحرک استفاده می‌کنید، به مراقبت و تمیز کردن دقیق نیاز دارد تا به خوبی حفظ شود و از تجمع باکتری‌ها و لکه‌ها جلوگیری شود.


 

 


جمع بندی :

در این مقاله در مورد کامپوزیت دندان، کاربردها و فواید آن صحبت کردیم. اکنون شما را با فروشگاه تجهیزات دندانپزشکی آشنا می کنیم. با خرید کامپوزیت در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید و محصولات مورد نظر خود را با ضمانت اصالت و ضمانت بازگشت 1 ماه و قیمت مناسب دریافت کنید.